mia-

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Mia - 10 maj 2011 09:07


Lägger in Filmen från ELises första tävling. Långfredag 2011.

Hon var super duktig. Red lugnt och försiktigt. Kan ibland gå lite fort annars.

Hejja hejja. Snart tävlar hon nog igen.


Av Mia - 10 maj 2011 08:57


Har vart borta från bloggen väldigt länge.

Tappade fokus på allt. Vart lite rörigt ett tag. Men nu är jag tillbaka.


Tappade mina 25 kg. Men orkade inte mer, la av lite väl mycket. Har gått upp en del. Men nu jäklar är det dags att tappa en del igen.


Mycket har hänt sedan sist. Jag har fast jobbtill att börja med. Fick min efterlängtade tjänst på patrullen. YAY. Så underbart.


Vi väntar nu på ponny också. Kommer en liten Mikaela nu i veckan. Gissar att det kommer att skrivas en hel del om henne här.


Nu ligger jag och väntar på att Alex ska ringa vi ska ut o springa. Jäkla slavdrivare, underbart.

Var precis på väg att vila en stund innan jag ska ha tvättstugan, då ringer Alex och tycker att vi ska gå ut. Självklart ska vi ut. Skit bra. Men måste få gnälla lite är ju trött. Men vet att jag kommer att må toppen efteråt. Så nu jäklar är det bara att ge sig ut.


I'm Back!


___


Uppdatering.

Vår lilla promenad slutade med att jagh har cyklat, gått och joggat en MIL idag...

 EN MIL!!!!!  

Hur det detta möjligt. En pytteliten del av mig hatar Alex för detta, det andra älskar henne mer än någonsin haha.

Oj oj en gång till??? ;) <3 <3 <3  

Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards